ASAYİŞ HABERLERİ

Uyuşturucuyla mücadeleye tam gaz devam!

Kocaeli Valiliği bir basın duyurusu yaparak,  Halkımızın huzur ve güvenliğinin sağlanması için uyuşturucu madde ve kaçakçılıkla mücadele kapsamında Kocaeli İl Emniyet Müdürlüğü ve İl Jandarma Komutanlığı'nın (23.09.2019/ 29.09.2019) tarihleri arasında yapmış olduğu çalışmaları açıkladı. Çalışmalar neticesinde ele geçirilen uyuşturucu maddeler şöyle:

İL EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ;

  • 266 gr ESRAR,
  • 22 gr SKUNK,
  • 41 gr METAMFETAMİN,
  • 20 gr SENTETİK KANNABİNOİD,
  • 222 adet ECSTASY,
  • 14 gr KOKAİN,
  • 10 adet SENTETİK ECZA ele geçirilmiştir.

İL JANDARMA KOMUTANLIĞININ YAPMIŞ OLDUĞU UYGULAMALAR NETİCESİNDE;

  •  330 kök HİNT KENEVİRİ ele geçirilmiştir.

Kamuoyuna saygıyla duyurulur.        

 

                                                                                                                       

                  KOCAELİ VALİLİĞİ